ترس از ظهور امام زمان (عج) باعث شده که ابرقدرت‌ها در منطقه خاورمیانه حضور جدی داشته باشند.

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

حجت الاسلام دکتر سید محمد حسینی قزوینی، رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج) است. ایشان در سلسله نشست‌های مهدویت که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار  می شود، اظهار داشت:

 

  

موعودگرایی در نیم قرن اخیر با یک رویکرد ویژه‌ای در عرصه سیاست جهانی مطرح شده است، حتی برخی مرتاضان هندی نیز پیش‌بینی کرده‌اند که در آینده‌ای نه چندان دور فردی در خاورمیانه از کشور عربستان ظهور خواهد کرد که مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات نظامی روز دنیاست و ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم خواهد کوبید.
   

 

همین پیش‌گویی‌ها امروز ابرقدرت‌ها را بر آن داشت تا در خاورمیانه حضور فعال نظامی و سیاسی داشته باشند، انگیزه اصلی حضور آنها در منطقه ترس و وحشتی است که از ظهور مهدویت در خاورمیانه دارد. ترس از ظهور امام زمان(عج) باعث شده که ابرقدرت‌ها در منطقه خاورمیانه حضور جدی داشته باشند.

   

 

امروز قضیه‌ای که از مهدویت مطرح است متفاوت از مهدویت چند سال پیش است، امروز مهدویت به عنوان یک فرآیند اجتماعی و سیاسی در عرصه جهانی مطرح است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:,

] [ 10:1 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه